søndag 27. februar 2011

Livsstil 2011

Søndag 27.02.11
Idag fortsatte vi ferden nordover og jeg undrer meg litt på hva som virkelig skjer i Kristen Norge.
Jeg var med på samlinger for Nasjonalt Bønnneråd før konferansen og det var fint å høre om flere bønnenettverk som fungerer bra. Men når det kom til felles bønnestrategi for Norge på tvers av bønnenetverkene så var det lite som skjedde. Det minte meg på hva en pastor fra Saudia Arabia fortalte meg. Han var en tidligere muslim, og sa følgende" muslimer kommer sammen og finner stategier for å overta byer og nasjoner og de gjennomfører i enhet. De kristne kommer sammen og prater mye om at ting skal skje, men de fullfører aldri." Kansje vi har noe å lære av muslimene?

På konferansen var det mange seminarer med interesange temaer, men det ble lite kjøtt på beina på de seminarene jeg deltok på. Eneste var lederen fra Husfelleskapet i Os utenfor Bergen som var en inspirasjon.
På kveldsmøte på fredag var det paror og bønneleder Loan Päia fra Romania som forkjynte ut fra Malaki 4:6 om enhet i familien. Uten enhet i familien vil det bli en forbannelse i familien.

Det var mye bønn og søken etter Gud og sist natt fikk jeg ikke sove og Herren ga meg følgend profeti å overlevere til konferansen før vi gikk videre:

Dere søker mine gaver , men dere søker ikke meg.
Dere søker mitt nervær, men dere søker ikke meg
Se øksen ligger ved stammen, jeg har sendt mine domsengler blandt dere.
Vend om, søk meg. For Jeg er.
Dere har misbrukt mitt ord. Be om nåde før det er for sent.
Kom under mine vinger hvor Jeg kan beskytte dere og lege dere.
For Jeg vil bruke dere til å lege landet.
Tiden er kommet , Jeg vil nå tømme ut mine skåler over Norge. Be om at det skal være skåler av miskun og ikke vrede.
Min brud, kom ut av ditt kammer. Jeg vil kle deg med min herlighet.
Se, Jeg kommer snart.

1 kommentar:

  1. Prise Herren for hans ord er sanne og hans miskunnhet varer til evig tid i evighet til evighet ...

    Omvendelse er nøkkelen til gjennombrudd i vår intire menneskelige rase .. Vi kan være hva vi ønsker å være, vi kan til og med kanskje kjent hele bibelen som Guds ord. Men hvis vi er så stolte av oss selv og tror at vi er bedre enn andre mennesker, og vi nektet å omvende seg og nekter å ydmyke oss for Herren da er vi ingenting.

    Ja, vi lever av nåde og barmhjertighet ved vår Herre Jesus Kristus, vår frelser, men Gud krever at vi skal være lydige og følge hans bud ... Vi trenger alle omvendelse før Herren kan høre oss og godta oss som sine barn gjennom Jesus Kristus . Ære, aduration og lovsanger tilhører Gud ..

    Takk Hans Petter og Kari for å levere denne budskapet som Jesus har talt for oss alle .. Gud velsigne dere.

    Blessings fra oss ,,

    SvarSlett