fredag 18. februar 2011

Torsdag 17 feb i Oslo

Hei og takk for all forbønn.
Vi fikk overlevert det profetiske budskap på slottet og vi ble tatt vell imot på Stortinget av vise stortingspresidenten. Jeg leste opp det profetiske budskapet til Stortinget.
Vi gikk så til regjeringskvartalet for å be utenfor statsministerens kontor. Jeg brukte sverdet i en profetisk handling og kuttet det sosialistiske / komunistiske bånd mellom Youngstorget og Regjerings kontorene. Og proklamerte en ny regjering som er trofaste til Jesus.
På vei i Grubbegata utenfor Fiskeri departementet ble vi anholdt av politiet og jeg ble fraktet til Grønland politistasjon hvor jeg ble lagt på glatt celle. Jeg ble fint å profesjonelt behandlet av politiet. og jeg takker for forståelse og hjelp. Kari og resten av teamet måtte fortsette til bikop Kvarme uten meg. Jeg slapp ut igjen etter 5 timer, slik at jeg kunne delta på kveldsamlingen på Bredtvett Kirke. Det ble nesten som på apostlenes tid, da de kom sammen på kvelden etter en dag med herlighet og forfølgelse og kunne fryde seg å se at Herrens hånd hadde vært med.

Jeg legger også ved budskapet til Stortinget, budskapet til Kongen og Kvarme var privat.


    Profetisk Ord:

   Til Det Norske Storting ved stortingspresidenten:

   Dere har forlatt deres fars hus
   Dere har ført mitt folk og mitt land på avveie
   Vend om før jeg lokker mine dører
   Dere har ledet mine barn på feil vei med slu tale
   Dere har plantet uriktighet der Jeg har plantet rettferdighet
   Dere har brakt mine røster til taushet
   Uskyldig blod er på deres hender
   Kom tilbake til grunnloven, hvor mitt ord skal styre landet
   Søk mine tjenere for visdom
   Før landet og folket tilbake til kallet som jeg har kalt dere til 
   Så vil jeg lege landet
  
   Sier Herrenes Herre

   Oslo 17.02.2011.
  
   Ordet er gitt av Hans Petter Thue

3 kommentarer:

  1. Kult! Da skal vi ta en tur opp etter fredagbønnen og svinger noen sabler vi også! :)

    SvarSlett
  2. Også godt å bli påminnet om hvordan folket ble kristnet i sin tid. Ved sverdet.

    SvarSlett
  3. Det er forskjell på hvordan man bruker sverd og hvilket type sverd.
    Guds ord er som et tveegget sverd som bryter ned ondskap. Og i en profetsik handling kan man bruke sverd som et symbol på Guds Ord. Det setter mennesker i frihet. Det gjør ikke det sosialisteiske / komunistiske styret vi har idag. Det knebler oss og dreper friheten sakte. Vi må kjempe for å bli fri igjen fra det åk som er lagt over Norge.

    SvarSlett