lørdag 19. februar 2011

Lørdag 19 feb.

Jeg takker for all forbønn, det har vært så lett å gå og jeg har hørt på cd til Hans Erik Groth, "On my Way".
Til tider sang jeg høyt og proklamerte tekstene mens jeg gikk. Det var en kar som så litt rart på meg men det får være ok. Det er jo normalt at ugdommen synger etter MP 3 spillern, så hvorfor ikke meg også?

Jeg paserte Sessvoll Kirke og den tok seg fint ut i vinterlandskapet. Det var kun et problem, søndagsgudstjenesten var lagt til kapellet da deg ikke var nok mennesker som møtte opp.
Ja ba for menigheten og kirken. Jeg salvet dørstolpene og ba om en ny vind av vekkelse og ild.

I morgen blir det samling i Eidsvoll bygningen kl 14:00

Jeg poster et dårlig bilde

1 kommentar:

  1. ALL ÆRE TIL JESUS:-)
    HERREN ER MED DERE HELE VEIEN..DET TROR JEG PÅ!

    Jeg takker JESUS for hvert eneste dag for DERES tur hver dag frem til dere kommer fram til Trondheim, fordi GUD trenger et fartøy til å være bruk. Og Han trenger mennesker som er lydig i Hans sitt ord. DERE gjøre det hva JESUS har sagt om å gjøre det HAN vil for Jesus sitt ære:-)

    Vandre i tro i deres hjerte fordi dere aldri gå alene JESUS er med dere:-)..Jeg også ber i JESU kristi navn at hvert området dere går gjennom vil bli fri fra den åndelig bondage..

    Blessings,
    Lezilyn

    SvarSlett