fredag 11. mars 2011

Dame helbredet for blodsykdom-

I dag har det vært en ny spennende dag på vei til Nidarosdomen.
På vei opp bakkene fra Klett mot Heimdal ble jeg stoppet av politiet på gangfeltet. Det var noen som hadde ringt og var blitt redde da de så en mann med sverd på ryggen. Det er jo forstålig i disse tider. Jeg forklarte hvorfor og også om situasjonen i Oslo da jeg ble arrestert. De skjekket med Oslo og fant ut at det jeg sa var sant og jeg fikk gå videre. Men mens vi ventet på bedskjed fra Oslo fikk jeg vitnet om Jesus og bønn. Jeg fortalte dem om viktigheten av å stå sammen som kristne og å kjempe mot avskristning av landet vårt.
De var enige med meg at hvis muslimene får ta over vill det bli riktig ille i Norge.

Ikveld har vi fortalt om turen og om vekkelse i avdelingen til Full Gospel i Trondheim. En dame fortalte at da vi besøkte dem for 2 år siden hadde hun hatt en alvorlig blodsykdom. Kari hadde bedt for henne og hun var blitt helbredet. da legen hadde tatt en ny blodprøve, var hun helt frisk til legens store forundring.
Også andre fortalte om ting som hadde skjedd etter forbønn. Vi takker så mye for slike tilbakemeldinger fordi vi reiser videre etter møter og hvet ikke hva som skjer. Så det er trosstyrkende for oss å få tilbakemeldinger.

Jeg fikk også endel profetiske ord til de som var tilstede, og det stemte veldig godt med situasjonene.

Vi gleder oss til å avslutte i domkirken imorgen og til å være med på bønnesamlingen i Betel.

Ellers så er det spennende å se at et profetisk budskap som vår leder i Springs Of Revival i India delte på nyttårs natten i år, om hva som skulle skje i 2011. Mye har alerede skjedd, blandt annet jordskjelv, sunamier, Dollarens kursfall, kriger, vekkelse på øyer i India, men mere skal skje. Du kan lese profetien på vår web side. http://www.springsofrevival.org/  under profetiske ord.
Navnet på 2011er " Jesus walking year"

Jeg takker for all forbønn under veis og også en spesiell takk til dere som har vinket og tutet langs veien. Jeg kjenner dere ikke men det har varmet meg om hjertet og ha en heiegjeng langs veien.

Det er nesten helt utrolig  men interessen har vært enorm, bloggen har bitt besøkt over 3400 ganger siden 14 februar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar