tirsdag 15. mars 2011

Tverrkirkelig bønnelørdag i Trondheim

Det var et privilegium og få være med på denne bønnedagen. Vi takker for invitasjonen og det var inspirerende og se at så mange kom for å være sammen i bønn og lovsang fra kl 12:00 til 20:00.
Jeg telte ikke men det må ha vært minst 50 - 60 stykker som deltok.
Kari og jeg fikk muligheten til å dele fra turen og også våre erfaringer med bønn for gjenombrudd i nasjoner og personlig forhold med Jesus. Jeg så plutselig på klokka, og da hadde jeg allerede delt fra hjertet i over 1 1/2 time og alle var like åpne for mer. Så Kari fortsatte litt til. Vi inviterte til forbønn for å forløse den profetiske bønnesalvelsen.
En dame kom helt fra Bodø for å være med, hun hadde sett programmet på Visjon Norge hvor vi fortalte om turen i Hauges fotspor . Hun var blitt sendt av en bønnegruppe for å komme tilbake med ny inspirasjon.
Jeg følte at vi var i en ånd på bønnemøtet, og der hvor det er enhet er også himmelen åpen.


Jeg må nok desverre si tl dere som bor i Oslo, Trondheim er fortsatt Norges Åndelige Hovedstad.
Jeg fikk et profetisk budskap om at Herren på nytt skulle la sin herlighet ta bolig i Trondheim.
En dame fortalte meg etter møtet at det var blitt profetert at 2011 skulle bli et skift i ånden og at det skulle skje i mars måned. Og det stemmer helt, det var et skifte i ånden sist lørdag.




Jeg fikk også Jeremia 1: 9 - 10 som jeg profeterte over samlingen mens Bente holdt sverdet.
Og Herren rakte ut siden hånd og rørte ved min munn. Og Herren sa til meg: Se jeg legger mine Ord i din munn. Se Jeg setter deg i dag over folkene og over rikene til å rykke opp og rive ned, til å ødelegge og bryte ned, til å bygge og til å plante.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar